dag 100!!

Wow, idag är det dag 100 från det att jag började med att försöka gå ner i vikt. eller försöka och försöka, jag HAR gått ner i vikt och ganska mycket också! Jag är så himla stolt över mig själv, jag har aldrig klarat mig så här länge utan chips, godis och snabbmat tidigare.
 
Jag ska villigt erkänna att jag inte har varit superduperstrikt, jag har ätit en bakelse, en bit tårta, lite glass och bröd under den här tiden men det är just det som känns så bra, jag har kunnat hålla mig till att bara äta lite lite av sådant som jag tidigare har hetsätit i tid och otid. 
 
Jag hade tänkt att jag skulle lägga ut nya före- och efterbilder nu när det gått 100 dagar men det är bara 2,5 kg kvar tills att jag gått ner 20 kg så jag vill vänta tills dess. Det känns ändå stort. Att jag gått ner nästan 20 kg på 100 dagar :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0