Dag 102

Vaknade upp idag med världens energi och förhoppningar om dagen. Jag hade tänkt träna en del idag men när jag steg upp visade det sig att väfret är minst sagt ruskigt så jag håller mig gärna inomhus. Jag tränade en del styrka och nu har jag gripit mig an att städa och organisera i arbetsrummet inför hösten. 
 
Jag känner mig alltid så duktig när jag städar ordentligt och kan hitta alla mina grejer. Min pojkvän kollar på friidrott hela dagen idag men jag hoppas att han kanske följer med mig ut på långpromenix om vädret blir lite mer förlåtande. 

Imorse gjorde jag fiberhavregröt med äpple och kanel, sjukt gott! Recept till 1 portion:
 
1 dl fiberhavregryn
2 dl vatten
1/2 tsk kanel
en nypa salt
1 äpple
 
Koka gröt som vanligt fast med kanelen i. Riv äpplet grovt (med skalet på) och rör ner i gröten mot slutet! Servera med rostade hasselnötter eller mandelspån och äppelmos! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0