Dag 106, vägning!

Startvikt: 113,8 kg
Veckans vikt: 95 kg
Veckans minus/plus: -1,3 kg
Total viktnedgång: 18,8 kg
Kvar till 70 kg: 25 kg
 
Åh, den här veckan känns helt perfekt, jag har inte ansträngt mig jättemycket, det har mest gått av bara farten att jag ätit mindre och rört mig mer. 1,3 kilo tycker jag känns så himla lagom på något sätt att gå ner i veckan. Jag vet att många anser att det är "för mycket" att gå ner i veckan men som sagt tycker jag att det känns jättebra och jag strävar så klart alltid efter att gå ner mycket varje vecka. Idag väger jag 95 kilo prick och så lite har jag inte vägt på ca 5 år, fantastiskt skön känsla!
 
Igår sa pappa att jag blivit så smal i ansiktet och det stämmer nog, min ansiktsform ser nästan annorlunda ut. Det är så jävla kul att se hur allting förändras och hur roligt allting blir. ill hösten ska jag kunna använda hela min gamla garderob med en uppsjö roliga jackor och kappor. Hurra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0