Dag 111 och 112

Igår gick jag en sjukt härlig promenad på lite drygt 5 km efter jobbet. jag fattar inte varför jag har blivit så negativt inställd till att gå ut och röra på mig, jag älskar ju det när jag väl gör det! Sen åt jag jättenyttigt fram tills att jag skulle se på film hemma hos mamma och hon bjöd mig på lite lakrits (jag älskar lakrits!) som jag inte kunde motstå. Vi såg War Horse, den var så sjukt sorglig och idag vill jag bara ha en häst!
 
Annas är jag idag sugen på att gå och simma, jag funderar på om det är någon jag kan dra med mig till badhuset.  Jag ska iaf gå en långpromenad idag och ikväll ska vi kanske se Flogging Molly på Malmöfestivalen. Det blir lite knixigt att träffa vänner och sådär mitt i veckan nu eftersom jag inte vill dricka öl/vin eller äta onyttigheter innan jag ska väga mig. Jag får hålla mig till ramlösa tror jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0