Dag 113, vägning!

Startvikt: 113,8 kg
Veckans vikt: 94,6
Veckans minus/plus: -0,4 kg
Total viktnedgång: 19,2 kg
Kvar till 70 kg: 24,6 kg
 
Ja, jag kan ju inte påstå att jag direkt är nöjd. Förra veckan bestämde jag ju att jag skulle satsa ordentligt så att jag hade gått ner 20 kg till idag men det har varit en riktigt tung vecka viktmässigt. Jag upplever hela tiden att jag står helt still. Jag vet att det inte är så men det känns som om att jag inte går ner någonting alls.
 
Jag skulle vilja ha ett riktigt viktras på typ 2-3 kg en vecka (så som jag hade någongång i mitten av juli) för att känna att det verkligen händer någonting. Jag vet bara inte hur jag ska lägga upp det så att jag får igenom det. Röra på mig mer är nog det enda jag kan ändra på just nu så det får väl bli det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0