Dag 117

Jag vet att jag har uppdaterat extremt dåligt den här helgen. Mycket beror nog på att jag skött mig extremt dåligt också. I fredags var jag först iväg med mamma och då blev det vin och pasa. Sen på kvällen drack jag öl med kompisar. I lördags mådde jag alltså vansinnigt kasst och unnade mig att äta en glass och ganska mycket mat. Igår åt jag jättemycket choklad på kvällen. Men nu är jag tillbaka på rätt spår!

Jag steg upp klockan halv åtta och gick 4 km i rask takt sen åt jag frukost bestående av fiberhavregröt och mjölk samt en mangosmoothie. MUMS!
 
Nu ska jag spån på lite hälsosamma recept inför veckan, sen får jag nog ta och öka på träningen veckan ut för att göra av med alla onyttigheter jag hållt på med denna helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0