Dag 120, vägning och mätning!

 
Jahapp så var det torsdag igen och dags för veckans vikt. Jag kan ju knappast påstå att jag är nöjd men jag vet varför det har blivit såhär denna veckan.
 
Startvikt: 113,8 kg
Veckans vikt: 95 kg
Veckans minus/plus: +0,4 kg
Total viktnedgång: 18,8 kg
Kvar till 70 kg: 25 kg
 
Jag har alltså gått upp lite idag :'( det känns verkligen inte kul eftersom jag är så nära 20 kg men jag har varit ganska dålig med både motion och mat dne här veckan, dessutom ska jag ha mens så jag förstår varför resultaten ser ut som de gör.
 
Måtten för augusti däremot känns lite, lite roligare.
 
Överarm: 38 cm (-1 cm sedan förra mätningen, -6 cm totalt)
Lår: 59 cm (-1 cm sedan förra mätningen, -13 cm totalt)
Byst: 108 cm (-2 cm sedan förra mätniningen, -12 cm totalt)
Midja: 85 cm (-3 cm sedan förra mätningen, -13 cm totalt)
Mage: 107 cm (-4 cm sedan förra mätningen, -18 cm totalt)
Stuss: 108 cm (- 5 cm sedan förra mätningen, -18 cm totalt)
 
Det här är jag ändå helt okej med, augusti har inte varit jättebra viktminskningsmässigt sett, men jag HAR gått ner och det HAR försvunnit centimetrar, så det känns bra. Lite läskigt att byst, mage och rumpa nästan är exakt lika stora nu, kommer jag bli spolformad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0