Dag 92, invägning!

Startvikt: 113,8 kg
Veckans vikt: 97,0 kg
Veckans minus/plus: -1,0 kg
Total viktnedgång: 16,8 kg
Kvar till 70 kg: 27 kg
 
ett kilo minus på vågen känns jäkligt bra, speciellt med tanke på att jag åt tårta igårkväll och jag har varit skadad hela veckan. Jag ska ut på långpromenad idag och se hur ont det gör i foten nu. Förhoppningsvis kan jag ändå gå relativt långt utan att foten pajar helt. 
 
Jag har märkt att jag oftast är ganska pessimistisk dagarna innan jag ska väga mig och jag ber om ursäkt för det. Jag skriver typ jämt att jag inte kommer gå ner något men sen gör jag ju det ändå. Det känns väldigt bra att jag inte har gått upp någonting de här invägningarna utan alltid gått ner åtminstone lite. Det känns helt enkelt jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0