Dag 93-96

Hej, jag vet att jag har varit sämst på uppdatering de här dagarna men jag har varit på jobbet från klockan 8.00 till 21.00 och varit helt död när jag kommit hem. 
 
Jag har ätit tre havreflarn i helgen och även om jag vet att det är töntigt så är jag nu jätteorolig för att jag "trillat dit" igen och kommer gå bananas med kakor, chips och glass. Än så länge ingen fara men jag MÅSTE ut och promenera idag för det var jättelänge sen sist! Jag la ju av med promenaderna när foten pajade men jag har fortfarande inte tagit tag i mig själv fast foten varit bra i typ en vecka. Så knäppt.
 
Förutom att äta supernyttigt och motionera så ska jag idag också köpa en present till min söta mamma som fyller år imorgon. Jag vet inte riktigt vad bara så det måste jag också fundera ut.
Jag vill junna springa till hösten men jag vet inte hur jag ska våga börja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0