Dag 63

Jag är fortfarande dödstrött eftersom jag stigit upp jättetidigt flera dagar i rad och dessutom inte sovit så bra för jag oroar mig för att jag ska försova mig :P Men imorgon är jag iaf ledig så nu kan jag slappna av lite!
 
Imorgon är det invägning igen och jag har ingen aning om hur resultatet kommer att bli. Jag hoppas på att ett kilo till har försvunnit så att jag kan hoppas på att ligga under 100-sträcket nästa vecka.. Det vore så jääävla skönt!
 
Igår gick jag en jättelång promenad/powerwalk och det var så himla skönt. Under tiden lyssnade jag på gamla podversioner av sommar i P1 (Skäringer och Zimmergren bland annat) och kopplade bort allting annat. Jag hoppas på att jag snart kan börja springa lite, (det är en av mina stora drömmar, att för första gången någonsing kunna springa en runda utan att dö) men än så länge så känner jag att mina knän nog hade överbelastats. Dt är bara att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0