Dag 73 och 74

Nu är jag tillbaka från världens msigaste mini-weekend :D Köpenhamn är så jäkla najs men oj vad mycket frestelser som finns överallt! De där danskarna är ju ganska förtjusta i både socker och fett och jag har nog överskridit mitt kaloriintag en del men om man jämför med hur jag skulle ha vräkt i mig för några månader sedan så är jag ändå nöjd.
 
Lördag:
 
Frukost: 1 kokt ägg, en kopp körsbär och ett knäckestick (åts hemma)
 
Lunch: Stekt kycklingbröst med potatis (åt 1 av 3) och sallad
 
Middag: Hamburgare (Tog av övre delen av brödet och gav bort påsen med chips som man fick till)
 
Övrigt: 3 öl, 1 bahama mama och 2 glas vin + 1 näve jordnötter
 
Söndag:
 
Hotellfrukost: 1 skål fil med flingor, 3 skivor bacon ch en slev scrambled eggs. 3 cocktailtomater och några bitar paprika. 2 koppar kaffe med kaffegrädde i (blä, de hade ingen mjölk till kaffet)
 
Stod mig på det hela dagen fram tills vid tre då jag gjorde viltskavsgryta här hemma.
 
Nu ska jag iväg och handla sedan måste jag städa mitt råttbo till hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0