Dag 84

Nä, nu får jag gaska upp mig! Jag har faktiskt gått ner mycket i vikt redan, om jag inte går ner något denna vecka är inte det hela världen även om det är lite trist. Jag är åtminstone på bättre humör idag, det känns inte helt omöjligt längre.
 
Jag har haft "plattåer" i min viktnedgång innan, där det känns som om att vikten står helt stilla och vid de tillfällen har jag tidigare gett upp helt. Den här gången vet jag med mig varfö jag inte går ner så mycket, jaghar samlat på mig extremt mycket vätska och tagit in för många kalorier i helgen helt enkelt. Jag tänkte åtgärda detta med en glowing green smoothie-dag!
HÄR finns Kimberly Snyders mumsiga recept!
 
I början på min viktresa drack jag denna dagligen för att få i mig mer grönt och jag tyckte den hjälpte. Gott som mellanmål och man får himla snygg hy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0