Dag 89, 90 och nya mått!

Usch, vad jag har blivit dålig på att blogga! Det känns som om jag inte skriver något som är ett dugg intressant.
Igår fick jag pissont i ryggen, jag antar att det beror på att jag haltat omkring i över en vecka nu och belastat ryggen fel. Det sätter ju naturligtvis ännu fler käppar i hjulen på träningsfronten och tålamodet börjar tryta.
Jag hade ju tänkt att jag skulle kunna börja jogga i början av augusti men foten är fortfarande paj och så fort jag står upp får jag jätteont i ryggen. Bajs också!

Pga detta, och att jag ätit lite för mycket den senaste tiden tror jag inte jag kommer gå ner något denna vecka, men det får vara så. Konvalescens-vecka helt enkelt. Jag ska sköta maten nu iaf och hoppas på att det gör skillnad.
 
Jag ska åtminstone skriva upp mina nya mått nu när juli månad i princip är över!
 
Överarm: 39 cm  (-1 cm sedan förra mätningen, -5 cm totalt)
Lår: 60 cm (-4 cm sedan förra mätningen, -12 cm totalt)
Byst: 110 cm (-2 cm sedan förra mätningen, -10 cm totalt)
Midja: 88 cm (-2 cm sedan förra mätningen, - 10 cm totalt)
Mage: 111 cm (-5 cm sedan förra mätningen, -14 cm totalt)
Stuss: 113 cm (-2 cm sedan förra mätningen, -13 cm totalt)
 
Hurra, minus på allt och mest på magen, good shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0