Sommarångesten

Puh, det är verkligen varmt idag! Jag är glad att jag tog min promenad så pass tidigt innan det hunnit bli så här varmt. Det är superskönt med sommarvärme men jag blir VERKLIGEN påmind om några anledningar till att jag vill gå ner i vikt:
 
  • Mina lår är så stora att jag får riktiga skavsår när de gnids mot varandra när det är varmt. Jag måste alltid ha på min tights eller strumpbyxor på mig så att låren glider mot varandra istället för att de skaver. Sjukt trist att aldrig kunna gå barbent!
  • Jag skäms för mina överarmar som alltid har varit stora. När jag var yngre var jag inte alls lika tjock men jag skämdes redan då och det har inte blivit bättre. Jag är inte bekväm med att gå ute om jag inte har en övertröja på mig, även på sommaren. Vore skönt att kunna lufta armarna och gå ute med bara ett linne på sig.
  • Jag hatar att ha på mig baddräkt in public. 
Jag ska ut på en cykeltur nu, för jävlar i mig nästa sommar vill jag inte ha det så här! Jag vet att även om jag blir smal så kommer många komplex fortfarande finnas kvar men jag ser fram emot att inte må dåligt när det blir varmt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0