Dag 32

Mmm, söndag! Har ganska mycket ångest idag för jag var ute och drack öl med några kompisar igår och jag blev ganska full eftersom jag inte hade ätit så mycket. Hoppas att jag inte var för odräglig :P
 
Annars så ska jag bege mig ut på långpromenad strax, vädret suger en jag måste ändå ut och röra på mig känner jag. Rörde inte på mig alls igår, bara satt som en säck potatis känns det som. Men maten skötte jag iaf jättebra, jag tackade nej till kakor och godis och åt fisk med lite potatismos till kvällsmat när min sambo glufsade fish and chips med majonnäs. Ölen gör ju iofs skit för viktnedgången, det får jag inte dricka på ett tag nu. Jag har hållt igen väldigt mycket på min alkoholkonsumtion under den senaste månaden och det känns så himla skönt. Hatar att vara bakis. 
Nu dags för promenad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0