Dag 33

God morgon! Älskar att gå upp tidigt när solen lyser så här härligt, det känns så somrigt. Idag så ska jag vara jättestrikt och motionera en hel del tänkte jag. Mamma påpekade igår att jag verkar mycket gladare och piggare nuförtiden, och det stämmer faktiskt. Jag känner att det är mycket lättare att röra sig och jag är full av energi nästan hela tiden, det känns så himla bra.
 
Jag åt vattenmelon igår när jag tittade på film (sambon klämde en hel påse med japp-godisblandning) och det är väldans gott. Innehåller dessutom bara 34 kcal per 100 gram så det påverkar inte kaloriintaget nämnvärt, sjukt bra! Sommaren är ju egentligen väldigt bra när det gäller viktminskning (om man inte räknar med glassuget)  eftersom det finns så mycket god frukt och mumsiga bär som man kan äta på picknicks eller som snacks. 
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0