Dag 35

Oj vad tiden går, det är redan vägning igen imorgon. Jag vet att jag kommer ha gått ner en del, jag börjar känna mig annorlunda i kroppen och kan nästan känna att jag blivit mindre. Jag tippar på att jag har gått ner åtminstone 1 kilo till imogon, ska bli kul att se om jag har rätt.
 
Så idag så uppdaterar jag så sent för att jag var så sjukligt trött när min sambo gick upp imrse att jag helt sonika gick och la mig igen. Sov till klockan halv elva, haha! Men nu får jag sätta fart om jag ska bränna några kalorier alls idag, det blir nog att gå milen åtminstone, det brukar vara en skön promenad. Sen ska jag köra styrketräning så armar och axlar får sig en omgång. 
 
Sjukt sugen på äpple idag också, ska definitivt gå och köpa några när jag har promenerat klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0