Dag 37

 Åh, vad jag är trött idag. Har sovit som en stock menär ändå inte helt utvilad. Började iaf dagen med en mysig morgonpromenad med hundarna i det vackra vädret, det kändes välbehövligt.
Jag har fått jätteont i magen och känner mig illamående, kan det vara ärtsoppan igår som spökar? Nu efter att jag drack en kopp kaffe känns det nästan som om att jag ska kräkas, sjukt obehagligt. Ska tvinga i mig lite gröt och hoppas på att det känns bättre när jag har lite substans i magen. 
 
Jag har massa saker som ska göras idag så jag vet inte om jag hinner skriva något mer inspirerande idag men jag hoppas på det iaf. Nu ska jag skynda mig att äta frukost så jag hinner till min föreläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0