Dag 39

Tiden går ganska snabbt märker jag. Imorgon har jag varit på diet i 40 dagar men det känns inte alls som om det har gått så lång tid. Om en vecka börjar jag mitt sommarjobb och då måste jag verkligen strukturera upp mig eftersom jag jobbar väldigt blandade tider på dygnet och ganska långa dagar. På jobbet finns dessutom alltid ett berg av sockriga saker som kakor och godis och jag måste vara benhård mot mig själv och framförallt förbereda mig med att ta med mig egen mat.
 
Nu ska jag ut på promenad! Det är lite halvkasst väder, men nu när jag har hundarna så tvingar det ut mig ändå, så himla bra! Igår gjorde jag en massa benböj och höftlyft så jag har lite träningsvärk i rumpan nu, ska se om det blir bättre efter att jag har rört på mig lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0