Dag 41

Ikväll ska jag på studentfest och har typ tusen saker att göra innan. Jag måste rensa avloppet i duschen så jag kan duscha, köpa en present till studenten, gå ut med hundarna, träna ett styrketräningspass och gå en powerwalk. Dessutom måste jag lägga upp en plan för maten ikväll. Hittills tror jag det bästa är att äta något litet innan jag sticker iväg så jag inte äter för mycket av det de serverar ikväll. Tårta och godis är naturligtvis totalförbjudet så det behöver jag inte ens fundera på.
 
Annars tror jag att det går bra med viktminskningen, det verkar som att människor har märkt det lite nu så det ska bli spännande att se om någon säger något om det ikväll.
Studentfester är så himla rolig, men jag måste försöka lägga band på mig själv med alkoholen, det blir lätt för mycket när man umgås med fulla ungdomar. Får hålla mig till tantbordet ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0