Dag 42

Ååh, jag vill väga mig nu! Jag tror att jag kommer ha gått ner iaf lite till imorgon och jag vill veta hur mycket! 
 
Den här viktgrejen är så himla frustrerande ibland. Jag är naturligtvis glad att jag gått ner så mycket som jag gjort men vissa dagar (som idag) känns det som om det kommer ta en evighet att nå mina mål och det känns lite hopplöst. Det värsta är att jag har satt mig i den här situationen helt själv och att jag inte har någon annan att skylla på, så jag antar att det bara är att hugga i och fortsätta för alternativet, att fortsätta vara fet, är ju faktiskt värre.
Nu ska jag äta frukost! Jag har köpt en ny sorts knäckebröd som jag är jättesugen på att testa!
Jag gillar verkligen fina förpackningar med knäckebröd, det känns så lyxigt att äta sådant till frukost. Ska bli spännande att prova dessa från Vilmas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0