Dag 45

Igår var första gången under de här 45 dagarna som jag var sugen på att smaka på min sambos godis, han hade köpt chilinötter och de såg så jäkla goda ut. Men, hurra, jag var stark och smakade inte en enda nöt utan åt lite jordgubbar istället. Det går bra nu!
 
Idag så ska jag göra en massa grejer och jag blir bjuden både på lunch och middag men konstigt nog känner jag mig inte orolig för vad som ska serveras. Jag vet att jag kan välja bort det onyttiga nuförtiden och att jag äter mycket mindre portioner. Även om jag skulle vika av lite grann (inte för att jag vill det) så är det fortfarande enorm skillnad från hur jag åt innan och jag kommer gå ner i vikt. 
Nu börjar sommarkortet gälla också så nu jäklar ska jag ut i naturen på ledig tid!! Skog och hav, här kommer jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0