Dag 47

Så var första dagen på semestervikariatet avklarad, så himla sköt. Känns skönt att vara tillbaka på jobbet också efter att bara ha suttit och pluggat hela året. Det gick jättebra med maten också, blev inte hungrig en enda gång trots att jag började jobba så tidigt. Det kan bero på att jag åt en stadig frukost av fiberhavregrynsgröt på morgonen :)

En av mina kollegor har gått ner jättemycket i vikt. Förr brukade hon alltid vara större än mig men nu är rollerna helt ombytta, hon är skitsnygg! Sån motivation att se hur stor skillnad det blir på en människas kropp! Det blir definitivt hårdträning för min del om jag ska ha en chans att hålla jämna steg med henne nuförtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0