Dag 48

Hjälp, redan dag 48! Den senaste tiden har verkligen flugit förbi och jag blir helt nervös, hur ska jag hinna gå ner i vikt när allting går så fort? Men annars känns det bra, jag är ledig idag och har massor att fixa med innan min sambo kommer hem. Nu klockan 8-12 ska jag tvätta och städa sen ska jag ge mig ut och köpa nya matlådor eftersom jag måste börja ha med mig lunch på jobbet. Jag ska träna också, både konditions- och styrketräning blir det idag när jag är ledig.
 
I eftermiddag ska jag ta mamma under armen och plocka fläder. Jag älskar att göra saft och även om jag inte ska dricka så mycket saft nu så vill min sambo ha saftkalas med sig själv :P
Dessutom är det ju himla kul att plocka fläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0