Dag 52

Idag är det midsommardagen och jag är ledig, hurra! Jag passar på att åka på utflykt med min familj och pojkvän för att faktiskt känna att jag är ledig. Vi ska ta oss ner till Österlen och om det inte är direkt iskallt så ska jag bada i havet för första gången i år :D
 
Efter invägningen igår så kändes det ju väldigt trist och jag var hemskt sugen på att äta enorma mängder  midsommarmat efter jobbet. Jag höll mig ändå ganska bra tycker jag, men jag åt faktiskt lite glass till jordgubbarna (fy fan vad gott, jag dog!!) så jag har fuskat lite. Jag tror att jag måste göra upp en slags plan för hur jag ska göra för att gå ner i vikt nästa vecka, ska fila på den och så får jag lägga fram den här.
Älskar Österlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0