Dag 54

Nya tag! Det är måndag, jag börjar jobba klockan åtta och är ledig imorgon. Perfekta förutsättningar för att ta nya tag med vikten eftersom jag har gått upp!! Jag fattar fortfarande inte hur det är tekniskt möjligt att gå upp när jag inte äter så mycket och jobbar massor men jag tror att jag måste börja röra på mig mer. Det kommer bli ganska jobbigt eftersom mitt arbete i sig är fysiskt och jag alltid är trött när jag kommer hem. Men jag tror på att cykla typ...
 
Nu måste jag packa ihop mig så jag hinner till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gått upp?! Hur mycket? Hur är det ens möjligt? Kämpa på!! Kroppen är nog lite motsträvig till en början bara :-)

Svar: Usch ja, jag vägde mig i måndags och då hade jag gått upp 0,5 kilo. Jag hoppas att det försvunnit tills imorgon då jag har invägning. Tack för peppen :)
sockergrisen

2013-06-26 @ 06:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0