Dag 56

Nu är det snart dags att jobba kväll! Jag har ätit stor frukost och ska äta en ordentlig lunch samt ta med en matlåda så jag inte behöver äta när jag kommer hem vid tio-tiden vilket annars brukar vara ett problem. 
 
Det är jättehemskt väder hr nu så jag känner mig helt deppig. Jag hatar regn och kyla (åtminstone när det ska vara sommar) och blir alltid jättelåg i humöret när jag måste jobba och vädret är kasst. Det känns som om man inte vaknar på hela dagen.
 
Imorgon är det invägning (!) och jag har inga förhoppningar alls. Jag vill bara inte ha gått upp nånting, heltidsarbete på konstiga tider och midsommarfirande kan ju annars sätta käppar i hjulen. Vi får se helt enkelt, annars måste jag nog börja skriva matschema och sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0