Dag 59, mått för Juni

Så har det snart gått två månader sedan det att jag bestämde mig för att ta tag i vikten. Jag har gått ner 11,5 kilo på den tiden och jag ser att kroppen har förändrats så jag tog mina mått idag också. 
 
Överarm: 40 cm ( -2 cm sedan förra mätningen, -4 cm totalt)
Lår: 64 cm (-5 cm sedan förra mätningen, -8 cm totalt)
Byst: 112 cm (-5 cm sedan förra mätningen, - 8 cm totalt)
Midja: 90 cm (-2 cm sedan förra mätningen, -8 cm totalt)
Mage: 116 cm (-5 cm sedan förra mätningen, -9 cm totalt)
Stuss: 115 cm (-5 cm sedan förra mätningen, -11 cm totalt)
 
Det här känns bra! Min midja har flyttat sig lite och jag vet inte om jag mäter på exakt samma ställe längre men jag är helnöjd när man ser hur mycket jag gått ner totalt. Att min stuss har blivit så mycket mindre känns jättekonstigt tycker jag men jag anade nästan det med tanke på hur arbetskläderna sitter nuförtiden. Så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0