framsteg

Jag glömde säga att igår fick jag den första "har du gått ner i vikt?"- kommentaren av en jag känner. Sjukt kul att det börjar synas, jag trodde att det bara var jag som såg eftersom jag stirrar mig i spegeln och jämför mig febrilt. 
 
Jag gick en lång promenad innan och det var så skönt, all ångest bara rinner av en när man promenerar men så fort jag sitter hemma själv, som nu, river det i magen. Jag behöver skaffa ett jobb och jag är inte färdig med någon utbildning än. Var fan söker man jobb? Platsbanken verkar ju inte funka alls...
Nä, jag ger mig ut på en promenad till istället, det är inte nyttigt att sitta såhär och leta på nätet i flera timmar. Sen ska jag ta mig i kragen och skriva klart min uppsats, mejla iväg den för granskning och förhoppningsvis få bra feedback. Det löser sig, en sak i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0