powerwalk

Jag gick en powerwalk nu ikväll och slog massor av mina gamla rekord, främst hastighetsmässigt. Det är faktiskt kul att hålla reda på sina resultat och hur mycket man har tränat under en dag. Runkeeper är som sagt den app jag använder mest när det gäller viktminskningen för att jag tycker det är så spännande att se om jag kan slå mina gamla resultat.
 
Nu är jag sjukt trött så jag tänkte krypa ner i soffan och kolla på ett avsnitt av någon serie, funderar på att börja kolla på Biggest Loser eftersom det tydligen ska vara jättepeppande. Jag har bara zappat förbi det på tvn nån gång men man skulle kanske ge det en chans?
Sånna här bilder är ju verkligen peppande, nu ska vi se om programmet är bra också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0