träning

Wäh, träningsärken har inte blivit bättre utan snarare värre nu framåt kvällen. Men jag ser det som ett tecken på att de musklerna behövde lite arbete för så hårt tränade jag egentligen inte. Jag körde styrketräning idag också men fokuserade på armar och axlar istället. Jag känner mig så himla duktig nu, trots att det är jättejobbigt så fortsätter jag och gör klart det jag hade tänkt att jag skulle göra. 
 
Annars har jag kört alldeles för lite konditionsträning de senaste dagarna så imorgon måste jag lägga till en cykeltur till de promenader jag annars gör, jag behöver verkligen få upp flåset lite (mycket). Men jag är ändå stolt över mig själv, jag har nog aldrig rört på mig så mycket som jag gör nu.
Det bästa jag vet just nu är att googla massa peppande saker om träning och kost. Det funkar faktiskt att läsa citat och se bilder på andra som har lyckats med det de vill göra, jag vill också vara en av dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0