åh!

Som jag skrev innan så kan vissa dagar kännas riktigt tunga och man tror att man aldrig kommer lyckas med sina mål. Men alltså, det finns ju massor av duktiga personer som har lyckats gå ner jättemycket i vikt. Kan dom så kan jag också!
Kelly Osbourne tillexempel! jag har alltid tyckt att Kelly har haft jäkligt cool stil men man ser nu när hon är smal att hon verkar mer inspirerad. Kolla bara in henne när hon har lila hår tillexempel! (Hon har gått ut och berättat att skvallerpressen skrev mer skit om henne för att hon var tjock än för att hon hade drogproblem. Så himla stört!! Det visar verkligen vad media anser om överviktig människor)
Eller Sarah Rue! Jag älskade henne som Carmen i serien Popular om ni minns den. Hon är så himla snygg tycker jag. (Bilder från People Magazine)
 
Annars finns det ju en mängd viktbloggar med superduktiga tjejer som har kämpat hårt och kommit långt på vägen mot sina mål. T ex sofija eller värsta feta bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0