Dag 17

Jag har masat mig upp halv åtta idag för att gå en powerwalk innan frukost och känner mig väldans duktig. Igår blev det ingen långpromenad men däremot cyklade jag en mil. Jag har ingen aning om hur snabbt tränade människor/icke-tjockisar cyklar en mil men jag gjorde det iaf på 38 minuter och det kändes väl helt okej. Sen drack jag lite vitt vin (sjukt gott med kallt vitt vin när det är så varmt och skönt) men det kändes ändå ok. 
 
Idag ska jag däremot på dop och jag vet att det kommer bjudas på mat. Jag har alltid haft svårt för det där med att berätta för folk att jag går på diet eller bantar (samma sak nu också) så vi får se hur jag gör med maten. Förhoppningsvis finns det lite nyttiga saker som man kan äta mer av. Hur har ni gjort med när ni har börjat banta, berättade ni för alla eller höll ni det för er själva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0