Dag 18

Jag kunde inte låta bli att väga mig imorse, himla dumt gjort då jag faktiskt hade gått upp nästan ett kilo fast jag tyckte att jag var så duktig igår. Inte så kul, men jag ska inte ge upp. Jag tröstade mig med att äta lite havregrynsgröt till frukost, himla gott faktiskt, speciellt med blåbär på!
Idag är det skitväder ute och jag har ingen lust alls att ge mig ut på långpromenad eller cykeltur. Jag borde komma på nån träningsform som jag kan göra inomhus. Helst inget där man måste hoppa och skutta eftersom jag bor i en ganska lyhörd lägenhet och grannarna blir nog oroliga om de tror att jag rastar en babyelefant i vardagsrummet. Får fundera på det här...
Dagens motivation är förresten det här! När jag har gått ner tillräckligt i vikt ska jag unna mig riktigt snygga underkläder från agent provocateur. Som det är nu så är de för det första alldeles för dyra för mig, för det andra skulle det inte se snyggt ut på mig och för det tredje skulle de nog vara sjukt obekväma. Men om 25 kilo så kan jag faktiskt fundera på det tror jag. Åh, så snygga att de är bättre än godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0