Dag 21

Imorgon är det vecko-vägning! Jag undrar verkligen vad jag kommer hamna på, det är så svårt att gissa. Jag har skött mig riktigt bra den här veckan så jag hoppas att åtminstone ett kilo har försvunnit. 
 
Jaja, jag ska inte gå händelserna i förväg. Jag är ganska otålig av mig vilket inte brukar hjälpa när jag ska försöka gå ner i vikt, men den här gången ska jag verkligen stålsätta mig för att inte tröttna och ge upp när vågen står still. Det är mycket därför jag startade den här bloggen, för att jag ska ha nånstans att göra av med alla tankar och frustration när den dagen kommer. 
 
Jag vet att bloggen kanske inte är superskojjig nu, men håll ut! När jag gått ner några kilon till ska jag lägga ut lite före- och efterbilder. Jag älskar att titta på före- och efterbilder av andra människor som lyckats, inget annat ger så mycket inspiration tycker jag! Om ni tycker likadant kan ni kolla in på Naughtyns blogg, det var några år sedan hon kämpade med sin vikt men hon har verkligen lyckats och resultaten finns kvar på hennes blogg. Sjukt motiverande verkligen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0