dag 22 - VÄGNING

Jaaa, nu är det äntligen dags för veckans vägning! Har varit väldigt nervös för i början av veckan kändes det dom att det stod helt still men sen bara rasslade det loss. Jag har varit jättstrikt de senaste dagarna och ätit ganska lite, men jag känner mig konstigt nog både piggare och gladare. Jag ska till doktorn idag och kolla mina cellförändringar men förutom det känner jag mig riktigt jäkla bra.
 
Startvikt: 113,8
Förra veckans vikt: 109,0
Veckans vikt: 107,0
veckans minus/plus: -2 kg
sammanlagd minskning: 6,8 kg
kvar till 70 kg: 37 kg
 
Ja, alltså jag är riktigt nöjd. Minus två kilo den tredje veckan tycker jag var riktigt skönt. Jag ska bara försöka stålsätta mig så att jag inte rasar ihop fullständigt om jag får dåliga nyheter av doktorn. Det är annars ett typiskt tillfälle där jag förr skulle köpt med mig chips och kakor hem efteråt och bara frossat och tyckt synd om mig själv. Men man brukar väl säga att det bara tar tre veckor att starta en ny vana? Då är jag ju i land nu :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har du opererats för cellförändringar eller är det ny provtagning för att se om förändringarna försvunnit av sig själva? Jag opererades för grava cellförändringar i december och ska i nästa vecka tillbaka för att se om de fått bort allt. Hoppas du får bra besked av läkaren!!

Svar: Hej, jag var på ny provtagning och får besked om läget om ca två veckor. Usch, stackare, hoppas att skräpet är väck nu. Jag håller tummarna för dig!!!
sockergrisen

2013-05-23 @ 17:53:06
Postat av: Anonym

Jag känner mig faktiskt inte så orolig just nu. Första beskedet om att det inte såg bra ut var faktiskt värst - iaf så här långt. Vi är lyckligt lottade som har detta med cellprovtagning. Synd bara att det är många som väljer att inte gå.

Jag ser fram emot att fortsätta följa din blogg!!

Mikaela

Svar: Bra att du inte känner dig orolig, det finns säkert ingen anledning till det! Eller hur, jag försöker pusha på alla i min omgivning nu att de ska gå och kolla sig även om de tycker det känns obehagligt.
sockergrisen

2013-05-23 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0