dag 24

Ååååh, regnigt och trist idag. Jag sov lite för länge också och åt frukost ganska sent. Så knäppt, det känns som om jag är bakis idag trots att jag bara drack ett litet glas vin igår och har sovit åtta timmar inatt.
 
Jag vill verkligen inte alls gå långpromenad idag, det verkar skittråkigt. Jag funderar på att promenera till köpcentret Nova Lund, som inte ligger så långt från mig, och köpa hörlurar till min iPhone. Jag har tappat bort dem och det är så tråkigt att promenera utan musik. Sen måste jag spenderar hela helgen med att plugga. Fy vad trött jag är på detta, nästa termin vil jag verkligen jobba istället. Ska sätta mig ner och söka varenda jobb på platsbanken nästa vecka.
 
Nä det här blev ju inget kul och positivt inlägg, det är nog bästa att jag slutar skriva och tar mig i kragen istället. Jag ska försöka göra ett roligare inlägg senare idag istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0