Dag 26

Efter att ha överlevt den trista helgen så är det alltså måndag igen. Jag följde med sambon upp tidigt innan han skulle iväg till jobbet så nu har jag hela dagen på mig för plugg, arbetssökande och motion. Jag tänkte börja med en pw, det är mycket roligare att gå nu när jag har nya hörlurar. Jag ska försöka hitta någon bra spellista på spotify som kan hjälpa mig att hålla tempot uppe. Ska komma ihåg att sätta igång runkeeper den här gången också, det är så bra att kunna gå tillbaka och kolla på hur långt/snabbt man har gått innan och försöka tävla lite med sig själv.
 
Jag har som sagt en del att göra i skolan den här veckan och den största utmaningen för min vikt är väl att jag inte ska bli så nervös och stressad att jag börjar hetsäta OCH att jag ska röra på mig tillräckligt. Jaja, bara att sätta igång då då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0