dag 27

Blä, idag är jag skittrött. Jag är väldigt sömnkänslig, jag måste sova åtminstone 7 timmar för att inte vara en zombie, nu har jag bara sovit 6 timmar så jag får väl klunka i mig svart kaffe löpande under dagen. Jag smygvägde mig idag också, dumt nog, jag hade gått upp lite så nu är jag sur över det. Jag får komma på någon bra plan för att gå ner så jag får ett minus den här veckan också. Mer motion, mindre mat brukar vara ett vinnande koncept.
 
Jag ska gå en morgonpromenad nu vid åtta och sen ska jag gå och köpa lite ännu kalorisnålare mat. Vitfisk, grönsallad och makrilfilé blir det nu mera. Det vore förargligt om jag hade gått upp i vikt den här veckan när jag satt som mål att gå ner 8 kilo de första 4 veckorna.
 
Ledsen att det här blev ett så surt och jobbigt inlägg, jag skyller på att jag sovit för lite men det kommer ändra sig när jag får i mig kaffe och gjort mig iordning. Jag ska försöka peppa upp mig så att jag kan skriva något roligare sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0