dag 29, antiklimax

Ja idag skulle det ju vara invägning, men naturligtvis är vågen död. Jag ska köpa nya batterier till den idag så kan vi se om den återuppstår vi jag kan väga mig imorgon. Antiklimax. Jag tycker iofs det är ganska skönt för jag har precis fått min mens och i början av den känner jag mig alltid så uppsvälld och tjock och ibland går jag faktiskt upp en del i vikt också. Kan vara skönt att vänta en dag, men det känns ändå lite trist när man är så spänd på att se hur det har gått. 
 
Så länge roar jag mig genom att kolla in skillnaden på min startvikt och min målvikt med hjälp av modelmydiet. Kolla vilken skillnad det är, det vore ju helt underbart att få känna hur det känns att väga så pass mycket mindre! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0