Dag 30, vägning!

Ja det blev ju inte så mycket uppdatering igår men det var ju så himla fint väder och då vill man ju inte sitta framför en dator utan vara ute. Men idag så blir det iaf invägning och jag är faktiskt lite besviken på resultatet. Jagville ju gärna ha gått ner 1 kilo så att jag skulle ha gått ner 8 kg på en månad, men det blev inte så. Jag brukar ju samla på mig mcket vätska så jag går upp vikt när jag har mens (och om inte annat känner jag mig jäkligt äcklig) så jag får väl skylla på det. Men jag ger inte upp, jag får kämpa hårdare framöver så jag får de resultat jag vill ha!
 
Startvikt: 113,8
veckans vikt: 106,5
veckans minus/plus: -0,5
Total viktnedgång: 7,3 kg
Kvar till 70 kg: 36,5 kg
 
Så ja, det var väl inte det sämsta av resultat men man blir alltid sur när man skött sig exemplariskt och man ändå inte når de resultat man vill ha. Jaja, jag ska ut och cykla en lång runda idag så att jag kan käka middag med min pappa ikväll. Jag ska uppdatera en gång till idag om jag inte fastnar ute i solen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0