De där måtten...

Ja jag lovade ju att jag skulle visa de där måtten också. För det första så har jag fått mäta om mig då jag inte har någon aning om hur stor jag var för 17 dagar sen. Sen är det inte morgon nu så magen är ju större än den brukar. Men FY vad äcklig jag känner mig nu när jag har måtten framför mig! Herregud, vad stor jag är!
Men det ger mig ändå mer motivation än vad jag trodde, jag blir sjukt pepp på att få bort de där äckliga centimetrarna från min kropp, nu nu nu. Här kommer de:
 
Överarm: 44
Lår: 72
Byst: 120
Midja: 98
Mage: 125
Stuss: 126
 
Så, inget vin framför eurovision ikväll utan jag ska dricka ett glas vatten och lägga mig i tid så jag orkar motionera imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0