duktigt värre

Alltså, jag känner mig så himla duktig idag! Efter att jag skrev senaste inlägget så hoppade jag upp på cykeln (har inte cyklat sen jag trillade och kände att det var dags) och trampade iväg en mil. Det gick så himla mycket bättre än sist, jag känner att jag fått upp flåset lite. Sen kom jag hem och gick igenom mitt styrketräningsprogram. Efter att ha pluggat, käkat lunch och kollat på serier så bestämde jag mig för att gå en långpromenad också! Jag powerwalkade i nära en timma och jag är fortfarande inte helt slutkörd, så himla gött!
 
Jag kan dessutom nu unna mig att äta en god fredagsmiddag ikväll och kanske ta ett litet glas vin till maten. Ska bara vänta på att sambon kommer hem sen ska jag göra tacobiffar, mums mums!
Älskar försommaren, det är så himla skönt att vara utomhus nu! Kolla vad man kan hitta på långpromenader (iofs från förra året men ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0