efterrätt

Hm, den här dagen blev väldigt konstig. Inte dålig egentligen men extremt innehållslös och ja.. tråkig typ. Konstigt när det är lördag och allt. 

Jag ska försöka vända detta nu till kvällen genom att göra ugnsstekta kycklingklubbor med stekt portabellosvamp och en god sallad till kvällsmat. Min sambo vill kolla på friidrotten ikväll (tack, men nej tack) så jag ska nog ta och kolla på en bra film eller serie som han inte vill se. Kanske ska jag äta lite efterrätt också. Just nu är det bästa jag vet rysk yoghurt. Det är som grekisk/turksk yoghurt men ännu krämigare och godare! den är på 17% medan de andra är på 10% men det är så gott så det spelar ingen roll, man får äta lite mindre istället :) Eller för de som går på LCHF borde det ju vara bra antar jag.
bildkälla
Just ikväll ska jag äta den med lite blåbär och hasselnötter tror jag. Eller kokos. 
Så sjukt hungrig nu känner jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0