Första inlägget, dag 16

För 16 dagar sedan bestämde jag mig för att ta tag i min vikt som skenat iväg de senaste åren. Jag har alltid varit överviktig och pendlat en del i vikt men jag har aldrig varit så här stor och jag är vansinnigt trött på det. Jag vill gå ner så att jag hamnar på 70 kg, vilket kommer vara på den översta skalan av "normalvikt" om man går på BMI. Det innebär att jag måste gå ner 44 kilo sammanlagt innan jag är där, vilket just nu känns tungt men jag ska göra mitt absolut bästa.
Den här bloggen ska få bli ett sätt att hålla koll på mig själv och mina egna rutiner kring mat, träning och så klart viktminskning på väge mot mitt lättare liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0