klantig

Så fruktansvärt pinsamt, när jag var ute och cyklade innan så trillade jag naturligtvis. Jag halkade till på pedalen, tappade balansen och föll handlöst. Hamnade dessutom under cykeln så jag var fastklämd och knappt kunde komma upp, haha! Två bilister stannade till och med och frågade hur det gått. Jag var ärlig och svarade att det bara var mitt ego som var skadat.
 
När jag kom hem såg jag att jag fått ett ordentligt skrubbsår på knäet som blöder en del. Nog för att jag vill gå ner i vikt, men just genom att förlora hud och blod känns lite dumt, haha! Stannar nog inne resten av dagen i alla fall och tycker synd om mig själv, mina fina tights gick ju sönder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0