mat

jajamen, när man väl bestämmer sig och sätter ner foten så går det ju bra. Idag har jag kommit längre i plugget och hållt ordning på maten minsann. Jag har inte käkat middag än, jag brukar inte äta förrän vid 18.00 så min sambo hinner hem och kan göra mig sällskap, men jag har för en gångs skull planerat i förväg.
 
Frukost:
1 kokt ägg
2 st knäckesticks (nässlor och bovete, leksands tre kullor)
 
Lunch:
1 banan
50 g rysk yoghurt
1 knäckestick
 
Middag:
1 kycklingfilé
200 g kokta grönsaker
 
Övrigt:
1 äpple skuret i bitar med kanel på
2 koppar kaffe
 
Detta blir enligt Shape Up-appen 771 kcal och då har jag inte räknat in mina promenader (en morgon på 30 minuter och en kväll som jag inte har gjort än.) Fortsätter jag såhär så borde det väl bli ett minus på torsdag?
Har ni förresten sett att Arrested development har kommit ut med en ny säsong på Netflix? Så sjukt nderbart, älskar verkligen den serien och planerar att titta på åtminstone 2 avsnitt ikväll :D
bildkälla

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Är det inte väldigt lite mat? Orkar du verkligen motionera något när du tillför så lite bränsle? Du måste vara rädd om dig!!

Svar: Jo, det är väldigt lite men jag äter bara så två dagar i veckan resten av dagarna ligger jag på ca 1300 kcal. Jag har tänkt köra så den här veckan också (4:e veckan) istället för pulver eller helt ren periodisk fasta för att kickstarta lite. Nästa vecka går jag över till att äta 1300 kcal varje dag :)
sockergrisen

2013-05-28 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0