sommarvärme

Åh så skönt väder det är idag, så himla varmt! Det är en sak jag verkligen ser fram emot med att gå ner i vikt, att värmen BARA är härlig och inte ett hinder. Som det är nu skaver det på låren om jag inte har strumpbyxor på mig (och nåde mig om de går i sönder), jag skäms för mina stora överarmar och vill inte ha för kort kjol. Om jag går ner en del i vikt kommer ju allt det försvinna och man kan bara njuta av den underbara sommaren.
 
Idag på dopet var det jättetrevligt och det var en ganska lätt buffé så jag behöver inte ha dåligt samvete. En annan sak som peppar mig för viktnedgång är ju att jag så himla gärna vill ha barn inom en snar framtid och det blir ju väldigt mycket lättare om jag inte är så himla tung.
Nu ska jag käka en halloumisallad, har fått dille på stekt halloumi på sistone!
Den här salladen ska jag definitivt käka i sommar! Bild och recept härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0