söndagar alltså

Det känns verkligen att det är söndag idag. Har inte gjort ett dugg vettigt på hela dan, jag har bara suttit vid skrivbordet och stirrat på allt jag borde läsa och undvikit att gå ut. Min söta sambo gick till och med och la sig igen efter frukost, haha! Men nu ska jag minsann snöra på mig gympadojjorna och tvinga honom tt följa med mig ut på en promenad för nu är det uppehållsväder. 
 
Jag tänkte också tipsa om de godaste frukost-grejen jag vet just nu, knäckebrödssticks med kantarell- och lingonsmak från Leksands tre kullor.
Jag äter två sånna här bitar till frukost (på morgonen äter jag kolhydrater för att sedan minska succesivt under dagen) och de är helt fantastiskt goda. När de tar slut ska jag nog testa smaken Nässlor och bovete, yum yum!
Annars äter jag alltid ett kokt ägg med lite salt till frukost.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0