23:e oktober

Nä, nu får jag sluta gnälla och klaga och istället berätta några roliga nyheter om viktminskningen. Jag provade gamla kläder idag och blev väldigt positivt överraskad över hur mycket jag fick på mig. Okej, allt satt ju inte skitsnyggt, men jag får PÅ mig mina klänningar, jackor och kjolar. Hurra! Bara några kilon till så kommer det se snyggt ut igen.
 
Min älskade mamma har gett mig tillåtele att använda hennes kappa (den vackraste som någonsin gjorts enligt mig) hur mycket jag vill denna hösten/vintern eftersom hon har skaffat en ny. Tyvärr är den fortfarande ganska tajt över byst och höften, men herregud om man jämför med hur det såg ut förra gången jag provade den så inser jag att det inte krävs så många kilon förrän jag kan använda den ute. Hurra! 
Det är kul att kunna känna sig snygg och sexig i kläder igen :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0